• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Jag vet inte, men den här ”förhandsvisningen” vi fick se den 13/10, magkänslan säger mig att det var något som stämde i de tidiga siffrorna på natten och morgonen. Jag gick från 3,9 till 2,2 vilket kändes fullt rimligt. Märkligt att ens betyg hamnar på något som absolut hade kunnat vara rätt, och sen blir det bara ett stort kaos med alla siffror
Jag delar samma känsla.
Jag gick från 8 till 22 förra månaden pga övertrasserad kredit. På morgonen i tisdags hade jag 7, vilket ändå kändes rimligt eftersom jag betalat ner lite på krediterna igen. När det ”ballade ur” fick jag 1,7, vilket kändes väldigt orimligt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Jag delar samma känsla.
Jag gick från 8 till 22 förra månaden pga övertrasserad kredit. På morgonen i tisdags hade jag 7, vilket ändå kändes rimligt eftersom jag betalat ner lite på krediterna igen. När det ”ballade ur” fick jag 1,7, vilket kändes väldigt orimligt.
Nu är det i alla fall bara 2 timmar till en ny chans att upptäcka sitt förbättrade kreditbetyg:)
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Tror jag kommer gå upp från 0,4 till typ 1,3 (kul att tippa lite, speciellt när jag inte måste ha toppbetyg för nytt samlingslån förrens i sommar ). Har ökar på kreditkortet från ungefär 3000 till 10 K (30 beviljat), annars inget nytt.
Tror du att det gör så stor skillnad alltså, det är ju långt ifrån maxat?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
74 minuter till update?
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
De är upptagna med att jobba på sin revolutionerande beta-version av kreditkollen så vi får väl se. :rolleyes:
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Sanslöst.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp